Urząd Miasta zamknięty dla bezpośredniej obsługi
Z uwagi na gwałtowny wzrost liczby zakażeń koronawirusem, od 24 stycznia aż do odwołania wszystkie lokalizacje Urzędu Miasta Krakowa będą zamknięte dla bezpośredniej obsługi klienta - w tym Krakowskie Centrum Świadczeń.
Wyjątkiem są sprawy wymienione poniżej oraz wszystkie umówione wcześniej i niezrealizowane dotychczas wizyty w UMK. Ustalone terminy wizyt zachowują ważność. Również rozpoczęte wcześniej i niezałatwione sprawy w UMK, wymagające obsługi bezpośredniej, zostaną załatwione w dotychczasowy sposób.
Bez zmian funkcjonują też telefony informacyjne oraz dostęp teleinformatyczny do usług realizowanych przez UMK. Apelujemy o korzystanie ze zdalnego kontaktu z urzędem.
Z urzędem można się kontaktować elektronicznie, dzwoniąc na numery telefonów stacjonarnych i komórkowych, wysyłając przesyłkę pocztową na adres: 30-103 Kraków, ul. Stachowicza 18 z dopiskiem "Krakowskie Centrum Świadczeń" albo Paczkomatem Urząd 24.
Bezpośrednią wizytę w Urzędzie można zarezerwować telefonicznie lub za pośrednictwem strony internetowej w wybranej lokalizacji:
Informacje dotyczące wypełnienia oraz składania wniosków m.in. o dodatek osłonowy można uzyskać pod numerami telefonu:
- 12 616 51 70
- 12 616 50 00
- 12 616 50 31
- 12 616 50 33
- 12 616 51 82
Wnioski można również wrzucić do pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu.
Podstawa prawna:
Zarządzenie nr 117/2022 Prezydenta Miasta Krakowa z 20 stycznia 2022 r. w sprawie funkcjonowania Urzędu Miasta Krakowa, obsługi klientów oraz realizacji zadań przez jego pracowników w okresie obowiązującego stanu epidemii w Polsce