Od najbliższego poniedziałku, tj. od 4 maja br., niektóre lokalizacje Urzędu Miasta Krakowa, będą dostępne w ramach bezpośredniej obsługi obywateli. Prosimy jednak, ze względu na Państwa bezpieczeństwo oraz wygodę, aby w miarę możliwości korzystać z infolinii (wykaz tematycznych numerów – bip.krakow.pl → Urząd Miasta Krakowa) oraz kanałów informatycznych.
Od dnia 4 maja br. bezpośredni kontakt i obsługa obywateli odbywa się - wyłącznie po uprzednim mailowym lub telefonicznym umówieniu wizyty - w następujących lokalizacjach urzędu i zakresach:
1. al. Powstania Warszawskiego 10, w godz. 8.00-13.00
(prawa jazdy, rejestracja pojazdów, transport, ewidencja ludności, dowody osobiste, sprawy handlu – w tym zezwolenia na sprzedaż alkoholu, sprawy konsumenckie)
2. os. Zgody 2, w godz. 8.00-13.00 (rejestry stanu cywilnego – do godz. 15.00)
(prawa jazdy, rejestracja pojazdów, transport, ewidencja ludności, dowody osobiste, rejestry stanu cywilnego)
3. ul. Wielicka 28a, w godz. 8.00-13.00 (rejestry stanu cywilnego – do godz. 15.00)
(prawa jazdy, rejestracja pojazdów, transport, rejestry stanu cywilnego, ewidencja ludności, dowody osobiste, działalność gospodarcza)
4. ul. Stachowicza 18, w godz. 8-15
(świadczenia rodzinne, 500+, fundusz alimentacyjny, dodatki, karty)
5. ul. Lubelska 27 i 29, 8.00-15.00
(rejestry stanu cywilnego)
Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo informujemy, że wstęp do ww. lokalizacji będzie możliwy z użyciem maseczki ochronnej (ewentualnie w inny sposób zasłonięte nos i usta) oraz po zdezynfekowaniu dłoni przy wejściu do budynku.
Nadal utrzymujemy generalny system obsługi polegający na tym, że wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa składa się elektronicznie, bądź poprzez wrzucenie specjalnej koperty do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu, w 14 poniższych lokalizacjach UMK:
|
|
|
|