W Krakowskim Centrum Świadczeń zostały uruchomione dodatkowe usługi w ramach obsługi programu pn. Karta Krakowska.
W lokalizacjach przy ul. Stachowicza 18 oraz na os. Zgody 2 przyjmowane są wnioski o:
Na stanowiskach przyjmowane będą stosowne wnioski oraz wydawane nośniki plastikowe. Jednak każdy, kto zechce skorzystać ze zniżki mieszkańca i zakupić okresowe bilety komunikacji miejskiej, zrealizuje to w automatach biletowych i Punktach Obsługi Pasażerów.
Bez zmian pozostaje obsługa interesantów w Punktach Obsługi Pasażerów w sprawach związanych z programem Karty Krakowskiej.
Infolinia Karty Krakowskiej czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:40-15:30. Informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 616 5555 (wew. 7).
Pytania i reklamacje: kontakt@kk.krakow.pl
Wnioski o status Karty Krakowskiej można składać również w formie elektronicznej poprzez stronę internetową www.kk.krakow.pl.
Lista partnerów i miejsc, w których honorowana jest Karta Krakowska oraz dodatkowe informacje, zamieszczone są na stronie internetowej www.kk.krakow.pl.