górne tło

Wymagana dokumentacja

1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego.

2. Deklaracja o wysokości dochodów.

3. Dokumenty potwierdzające rodzaj i wysokość ponoszonych wydatków mieszkaniowych w miesiącu poprzedzającym dzień złożenia wniosku (np. powiadomienie o wysokości opłat mieszkaniowych, aneks czynszowy, rachunki).

4. Dokumenty lub oświadczenie właściciela domu jednorodzinnego o wielkości powierzchni użytkowej, w tym łącznej powierzchni pokoi i kuchni oraz o wyposażeniu technicznym domu – dotyczy właścicieli domów jednorodzinnych.

Inne dokumenty służące weryfikacji  informacji i danych zawartych we wniosku o przyznanie dodatku i  deklaracji  o dochodach:

 a) Dokumenty potwierdzające wysokość dochodów wszystkich członków gospodarstwa domowego uzyskanych w okresie trzech miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia wniosku, w szczególności:

b) Tytuł prawny do lokalu (np. umowa najmu lokalu, umowa użyczenia, przydział) lub dokument potwierdzający oczekiwanie na przysługujący lokal zamienny albo najem socjalny lokalu – nie jest wymagany w przypadku osób zajmujących lokale wchodzące w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Kraków.

c) Kwestionariusz dotyczący ustalenia wartości użytkowej lokalu mieszkalnego – dotyczy wyłącznie najemców lokali mieszkalnych niewchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, tzw. zasób prywatny (załącznik nr 7 do procedury).