Komunikat archiwalny
Awaria systemu KKR 3+
W związku z awarią systemu do obsługi Krakowskiej Karty Rodzinnej 3+, informujemy, że wnioski można składać:
- osobiście w siedzibie Krakowskiego Centrum Świadczeń, ul. Stachowicza 18 lub os. Zgody 2 od poniedziałku do piątku w godz.: 8.00-15.00,
- przesyłając pocztą tradycyjną na adres Krakowskiego Centrum Świadczeń ul. Stachowicza 18, 30-103 Kraków,
- lub w przypadku posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego przesyłając za pośrednictwem portalu ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/so-28-krakowska-karta-rodzinna-3-/UMKr.
O możliwości wgrania biletu wolnej jazdy, zostaną Państwo poinformowani telefonicznie po usunięciu awarii.
pokaż metkę
Osoba publikująca:
BOŻENA MARCINIAK
Podmiot publikujący:
Sprawy Społeczne
Data publikacji:
2021-11-22
Data aktualizacji:
2021-11-23