Start rozwiń menu
Komunikat archiwalny

Awaria systemu KKR 3+

W związku z awarią systemu do obsługi Krakowskiej Karty Rodzinnej 3+, informujemy, że wnioski można składać:

- osobiście w siedzibie Krakowskiego Centrum Świadczeń, ul. Stachowicza 18 lub os. Zgody 2 od poniedziałku do piątku w godz.: 8.00-15.00,

- przesyłając pocztą tradycyjną na adres Krakowskiego Centrum Świadczeń ul. Stachowicza 18, 30-103 Kraków,

- lub w przypadku posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego przesyłając za pośrednictwem portalu ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/so-28-krakowska-karta-rodzinna-3-/UMKr.

O możliwości wgrania biletu wolnej jazdy, zostaną Państwo poinformowani telefonicznie po usunięciu awarii.

pokaż metkę
Osoba publikująca: BOŻENA MARCINIAK
Podmiot publikujący: Sprawy Społeczne
Data publikacji: 2021-11-22
Data aktualizacji: 2021-11-23
Powrót

Zobacz także

Znajdź