Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Dodatkowe usługi w Krakowskim Centrum Świadczeń z zakresu Karty Krakowskiej

W Krakowskim Centrum Świadczeń zostały uruchomione dodatkowe usługi w ramach obsługi programu pn. Karta Krakowska.

Fot. Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie

W lokalizacjach przy ul. Stachowicza 18 oraz na os. Zgody 2 przyjmowane są wnioski o:

  1. wydanie Karty,
  2. przedłużenie ważności Karty,
  3. wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”,
  4. zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”,
  5. wydanie Karty, składany przez placówki,
  6. przedłużenie ważności Karty, składany przez placówki,
  7. wydanie duplikatu „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej,
  8. unieważnienie Karty.

Na stanowiskach przyjmowane będą stosowne wnioski oraz wydawane nośniki plastikowe. Jednak każdy, kto zechce skorzystać ze zniżki mieszkańca i zakupić okresowe bilety komunikacji miejskiej, zrealizuje to w automatach biletowych i Punktach Obsługi Pasażerów.

Bez zmian pozostaje obsługa interesantów w Punktach Obsługi Pasażerów w sprawach związanych z programem Karty Krakowskiej.

Infolinia Karty Krakowskiej czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:40-15:30. Informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 616 5555 (wew. 7).

Pytania i reklamacje: kontakt@kk.krakow.pl

Wnioski o status Karty Krakowskiej można składać również w formie elektronicznej poprzez stronę internetową www.kk.krakow.pl.

Lista partnerów i miejsc, w których honorowana jest Karta Krakowska oraz dodatkowe informacje, zamieszczone są na stronie internetowej www.kk.krakow.pl.

pokaż metkę
Osoba publikująca: BOŻENA MARCINIAK
Podmiot publikujący: Sprawy Społeczne
Data publikacji: 2024-05-06
Data aktualizacji: 2024-05-06
Powrót

Zobacz także

Znajdź